pastel look with gamiss.com

Sesja zbliża się wielkimi krokami dlatego też coraz mniej mnie na blogu. Mam jednak nadzieję że wszystko pójdzie gładka i szybko wrócę do częstszych publikacji. Tymczasem wrzucam dla Was pastelową stylizacje w kolorach błękitu i mięty.
Tak jak i większość moich stylizacji tak i ta utrzymana jest w minimalistycznym stylu. Prosta i krótka sukienka w kolorze błękitu współgra z równie prostym wełnianym płaszczem. Dodatkami są wysokie, szare kozaki za kolano oraz naszyjnik z kolorowymi kryształkami.  Na ramię zabrałam błękitno-szara torebkę - moją ulubioną w ostatnim czasie.

| płaszcz / coat :  ROMWE |
| sukienka / dress : NN |
| kozaki / OVER-THE-KNEE BOOTS : GAMISS |
| torebka / bag : ZAFUL |
| naszyjnik / necklace : SZACHOWNICA |






7 komentarzy:

  1. świetne te kozaki! :)))

    Pozdrawiam Cię ciepło,
    MONIQUE ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Cię w pastelach, więc ten zestaw całkowicie spełnia moje oczekiwania względem tego, co lubię tu u Ciebie oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny płaszczyk, podoba mi się jego kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny płaszcz i sukienka:) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pastele pod każdą postacią <3

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz, stylizacja mega! :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger