Jesienny minimalizm

Jesień trwa w najlepsze, mamy połowę listopada więc to idealny czas na noszenie swetrów. Ja sama zauważyłam u siebie tendencje do noszenia tej części garderoby.
3/4 mojej jesienno-zimowej garderoby to właśnie swetry - od cienkich do mega grubych, od prostych do tych z oryginalnymi dodatkami czy splotami. Dziś mój ostatni nabytek - kremowy, ciepły sweter, który byłby dość prosty gdyby nie oryginalne frędzle. Mimo to jest dość minimalistyczny, i świetnie wpisuje się do moich codziennych stylizacji. Dobrze wygląda zarówno z innymi pastelowymi kolorami jak i mocniejszymi akcentami. Niemniej jednak jednym z moich ulubionych kolorów jest też szary, co można zauważyć w moich ostatnich zestawach. Zazwyczaj jedynie w dodatkach dodaje mocnego koloru. Tak jest i tym razem, wybrałam krótkie botki w mocnym kolorze bordo oraz kapelusz w kolorze ciemnego karmelu.  Torebka pozostaje stonowana i uniwersalna. Ciekawy akcent stanowi jej geometryczny wzór. Co ciekawa jest produkowana w Polsce, a znajdziecie ją na stronie : POLSKAGALANTERIA.PL gdzie już 29 listopada odbędzie się DZIEŃ DARMOWEJ DOSTAWY ! Jest to idealna okazja by zakupić porządną torebkę lub portfel dla siebie lub bliskiej osoby na Mikołajki czy Boże Narodzenie :)
| torebka / bag : POLSKAGALANTERIA |
 | płaszcz / coat : GAMISS |
| sweter / sweater : CROPP |
| kapelusz / hat : PRIMARK |
| buty / shoes : DRESSLILLY |
| spodenie / jeans : NN |






5 komentarzy:

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger