Jesienna stylizacja | Lidl

Gdzie ta piękna złota jesień ? To co się dzieje za oknem to jakieś totalne nieporozumienie. Na słońce mogę popatrzeć jedynie na zdjęciach. Dzisiaj pokazuje stylizację na ciepły, jesienny a co najważniejsze suchy dzień.
Pamiętacie kolekcję Esmara Premium od Lidla ? Dzisiaj mam na sobie niezbyt gruby sweterek w przepięknym łososiowo - różowym kolorze. Podobnie jak cała reszta z kolekcji ma wysoką jakość wykonania, jest miły w dotyku a co najważniejsze - nie odkształca się podczas prania.Kolorem idealnie zgrywa się z jesiennymi trendami, w tym roku stawiam raczej na stonowane, pudrowe lub przygaszone kolory oraz nieśmiertelne połączenie czerni i bieli, a także mój ulubiony jesienny kolor - BORDO. Biżuterią ograniczyłam tu do minimum, wybrałam jedynie delikatny naszyjnik w kolorze złota.

| sweter / jumper : LIDL |
| kurtka / jacket : ROMWE |
| spodnie / pants : SINSAY |
| buty / shoes : ALLEGRO |
| naszyjnik / necklace : POPFACTORY |

Jaka u Was pogoda ? Też tak szaro i ponuro ?








4 komentarze:

  1. Bardzo fajny ten sweterek! Jestem w szoku, że w Lidlu można znaleźć tak ładne rzeczy - z reguły przeglądałam tylko asortyment dziecięcy :)
    Xavilove Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci w takim odcieniu różu!
    Bardzo dziewczęco wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek bardzo ładny :3


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/10/hit-czy-kit-trendsgal.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski sweterek, a w tym połączeniu wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger