SŁODKI DZIEŃ CHŁOPAKA | CHOCOLISSIMO

 Dzień Chłopaka już za 3 dni ! Ja wbrew pozorom bardzo chętnie obchodzę to "święto" ponieważ lubię dawać upominki mojemu chłopakowi. Zazwyczaj są to słodycze, ponieważ Marek jest niezłym łasuchem chociaż nigdy się do tego nie przyzna ;) Sprawdzone słodkie upominki znajdziemy na stronie CHOCOLISSIMO.
Oferują przepyszną, belgijską czekoladę w bardzo ciekawych formach. Na każdą okazję znajdzie się coś odpowiedniego. Na Dzień Chłopaka mamy do wyboru m.in. czekoladowe pady do gier, skrzyneczki z czekoladowymi narzędziami, modele samochodów i motocykli, czekoladowe figurki ale i tradycyjne pralinki w stylowych, drewnianych skrzyneczkach. Już na pierwszy rzut oka zachwycają starannością i dokładnością wykonania. Dane figurki mają wszystkie, nawet najmniejsze detale. Dzięki szerokiemu asortymentowi możemy dobrać daną czekoladę bezpośrednio do obdarowywanej osoby. Zawsze podkreślam że najlepsze prezenty czy upominki to te spersonalizowane i dobrane specjalnie dla nas. Ja podobnie jak moi najbliżsi ją wręcz uwielbiamy i chętnie się nią dzielimy.
 Znacie te czekoladki ? Obchodzicie Dzień Chłopaka ? :)











8 komentarzy:

  1. O jacie! cudny ten zestaw do tego z czekolady, gdybym wiedziała że są takie zestawy prezentowe zamówiła bym synkowi na urodziny, ale nic straconego biegnę zamawiać na dzień chłopaka :)
    Buziaki Kochana
    Świetny post, piękne zdjęcia! 💕

    OdpowiedzUsuń
  2. O jacie! cudny ten zestaw do tego z czekolady, gdybym wiedziała że są takie zestawy prezentowe zamówiła bym synkowi na urodziny, ale nic straconego biegnę zamawiać na dzień chłopaka :)
    Buziaki Kochana
    Świetny post, piękne zdjęcia! 💕

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tymi czekoladkami :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam ochotę kupić coś z czekolady dla mojego męża ale on by tego w życiu nie zjadł bo by mu szkoda było :D

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam je już i z chęcią sam bym je schrupała ! :D


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/zamowienie-z-dresslily.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj taki pad to i mojego by zauroczył, mimo że słodycyz nie lubi... ale takie słodkości powinny stać i wyglądać! ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger