Brak tytułu

Nadchodzi październik, dla mnie jak i wielu innym studentom kojarzy się ze wzmożoną pracą. Dotychczasowa praca, rozpoczęcie zajęć na uczelni jak i dalsza praca nad blogiem zapowiadają bardzo pracowite miesiące.

 Dodatkowo zdecydowałam się w dalszym ciągu udzielać korepetycji z angielskiego dzieciakom z podstawówki. Mało tego, zaczęłam to nawet lubić do tego stopnia że teraz dzień bez chociaż jednej lekcji angielskiego to dla mnie coś dziwnego. Aż się nieraz dziwię że nie zdecydowałam się na kierunek anglistyki. Ale już dość o mnie ;)
Jak spędzacie piątkowy wieczór ? Impreza, kino a może relaks w domu ? U mnie w tym tygodniu zdecydowanie przyda się porządny relaks po dniu w pracy. Jakie są sprawdzone sposoby na relaks ? U mnie zawsze sprawdza się czytanie ciekawej książki, wspólny spacer z ukochanym, wyjście do kina czy kawiarni ale przede wszystkim jest to odprężająca kąpiel. Wydawać by się mogło że to nic takiego, jednak jeśli ktoś prowadzi szybki, intensywny tryb życia to mając mało czasu wybiera szybki, orzeźwiający prysznic niż długą, pachnącą kąpiel. Ja najczęściej wybieram kąpiel jako formę idealnego relaksu. Ciekawym urozmaiceniem zwykłej kąpieli jest niewątpliwie użycie musujących produktów. Wszelkie kule do kąpieli, pachnące mydła a nawet różane płatki stanowią idealne urozmaicenie i dodatkowy sposób na relaks. W ostatnim czasie zaopatrzyłam się w ,lawendowe mydło w postaci niewielkiej pałeczki do kąpieli. Osobiście uważam jest to bardzo fajny dodatek do kąpieli, można wrzucić ją na dno wanny w całości lub pokroić na kilka części i stworzyć kilka mniejszych mydełek. Co prawda nie musuje ale fajnie "rozmiękcza" wodę, która dodatkowo nawilża skórę. Nie ma nic bardziej odprężającego niż pół godzinna kąpiel w pachnącej wodzie. Dodatkowo warto zaopatrzyć się w specjalną pianę, która dodatkowo umili nam tą chwilę relaksu, lampa wina też nie zaszkodzi ;)

Poznaliście mój sposób na relaks ;) A jak są wasze sprawdzone sposoby na odprężenie i chwilę relaksu ? :) Powyższa pałeczka jest dostępna na iperfumy.pl

2 komentarze:

  1. Aromatyczna pełna piany kąpiel to jest to, ale nigdy nie wyleguje się długo w wodzie... Jakoś tak po prostu nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zawsze wybieram kąpiel w wannie z dużą ilością piany :D pod prysznicem nie potrafię się zrelaksować!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger