(S)pakuj się na wakacje ;)

Lato to zdecydowanie czas wszelkich urlopów, wakacyjnych wypadów za miasto czy mniej lub bardziej spontanicznych wyjazdów. Większy czy mniejszy wypoczynek nad morzem, jeziorem czy w górach przydaje się każdemu bez względu na wiek.
Ja w tym roku ponownie odwiedziłam Kołobrzeg i spędziłam tam ponad tydzień. Był to niewątpliwie świetnie spędzony czas. Osobiście uwielbiam mieć wszystko dokładnie zaplanowane, więc i urlop musiał taki być. Jedną z trudniejszych rzeczy było dla mnie zapakowanie wszystkich potrzebnych mi rzeczy. Wiadomo że na dłuższy wyjazd musimy zabrać o wiele więcej rzeczy niż na weekend za miastem. W dodatku pogoda nad polskim morzem lubi płatać figle, więc summa summarum okazało się że muszę zabrać pół szafy ;) Walizka musiała być spora, zmieściła zarówno stroje kąpielowe, szorty i topy jak i długie dresy i bluzy. Myślę że nie jestem w tym sama i prawie każda kobieta ma problem z tym co wybrać i zapakować do walizki. Gdy wybieramy się gdzieś swoim autem mamy ten komfort że możemy zabrać dosłownie wszystko co mamy pod ręką, żadnych limitów wagowych czy wymiarowych jak to ma miejsce przy lotach samolotami czy wycieczkami autokarowymi.
W mojej wakacyjnej walizce nie może nigdy zabraknąć letnich sukienek, szortów, topów, okularów przeciwsłonecznych, kapelusza, bikini  i różnych dodatków. Równie ważnym elementem wakacyjnego wyposażenia są kosmetyki.  Z własnego doświadczenia mogę śmiało powiedzieć że najlepszym rozwiązaniem jest mieć wszystkie ( a jak nie wszystkie, to chociaż większą część ) kosmetyki pod ręką w jednym miejscu. Bardzo wygodnym rozwiązaniem są według mnie podręczne kuferki, w których zmieścimy swoje kolorowe kosmetyki do makijażu.  Warto zainwestować w zestaw kosmetyków, które będziemy mogli wszędzie ze sobą zabrać by wyczarować piękny letni makijaż. Warto zainteresować się marką MAKEUP TRADING, która oferuje przeróżne zestawy kosmetyków. Znajdziemy tam małe i podręczne jak ZESTAW zawierający błyszczyki, róże do policzków jak i cienie do powiek. Jeśli jednak wolimy mieć dosłownie wszystko ze sobą na wakacyjnym wyjeździe możemy wybrać DUŻY KUFEREK zawierający kosmetyki umożliwiające nam wykonanie pełnego makijażu w dowolnym miejscu i momencie naszego urlopu. Znajdziemy w nim zarówno takie kosmetyki jak kredki do oczu, ust, szminki,błyszczyki, cienie do oczu, lakiery do paznokci, puder, róż do policzków jak i m.in. lusterko, pędzelek do różu, aplikatory do cieni, patyczki czy pilniczek. Wszystko to schowane w poręcznym kuferki, jest bardzo wygodne podczas wakacji.

Co znajduje się w waszej wakacyjnej walizce ? Bez jakiego kosmetyki nie ruszysz się na wakacyjne wojaże ? :)

6 komentarzy:

  1. fajna stronka, mają fajne rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prostownica, bez niej nie ruszam się z domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prostownica, bez niej nie ruszam się z domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku na wakacje wybieram się dopiero w grudniu:) Super post!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat ja zawsze wszystko ze sobą mam i jestem zdania, że właśnie wakacyjne wyjazdy są bardzo fajne. Moim zdaniem świetną sprawą jest jazda kamperem od https://autocampingi.pl/ i gdzie tylko chcemy możemy się zatrzymać na chwilę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger