PIASKOWA SUKIENKA | LIDL PREMIUM

Jakie ubrania wybieracie na co dzień ? Ja coraz częściej stawiam na prostotę i minimalizm. Nie jest to łatwe, w dobie wszechobecnych wzorzystych czy krzykliwych trendów. Szukając inspiracji natchnęłam się na pojęcie SLOW FASHION. Jest to trend pozwalający nam zmienić nasz tok myślenia o modzie. Proponuje stworzenie szafy, która dzięki basicowym ubraniom będzie idealnie ze sobą współgrała.
Warto zaopatrzyć się w ubrania wysokiej jakości, by móc cieszyć się wyjątkowymi stylizacjami. Odpowiednio dobrana garderoba, wysokiej jakości ubrania pozwolą nam na stworzenie i dowolne modyfikowanie naszych stylizacji przez długi czas.  Muszę szczerze przyznać że zazwyczaj nie zwracałam uwagi z jakich materiałów są wykonane moje ubrania. Mam jednak zamiar to zmienić, a pomaga mi w tym LIDL. Tak, to właśnie  w Lidlu pojawiła się dziś kolekcja PREMIUM, która oferuje nam wysokiej jakości ubrania i dodatki zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. A wszystko  to w przystępnej cenie.
Dzisiejszy wpis to premierowa odsłona najnowszej kolekcji. Piaskowa prosta sukienka od razu po odpakowaniu paczki skradła moje serce. Jest przemiła w dotyku, świetnie się układa zarówno z przewiązanym paskiem jak i bez niego. Wydaje się klasyczna, jednak dzięki wyrazistym dodatkom nabrała rockowy charakter. Jest również uniwersalna, dlatego też będzie pasować do lżejszych i delikatniejszych kompozycji - wystarczy odpowiednio dobrać dodatki.

 | sukienka/ dress  : LIDL |
| kapelusz/hat : wgroszki.pl |
| naszyjnik / necklace : romwe.com |
| bransoletka/ bracelet : Lolitta Akcesories |
| torebka / bag : Parfois | 

 Co myślicie o mojej stylizacji ? Widzieliście już nową kolekcję z Lidla ? :)










7 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyglądasz w takim nakryciu głowy.
    Ja na co dzień ubieram się na sportowo:)

    Zapraszam do mnie na nowy post.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam ♥

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka rzeczywiście jest przepiękna, lubię takie proste kroje, które mimo delikatności są też eleganckie :) A kapelusz niesamowicie bardzo Ci pasuje! Noś go jak najcześciej :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka:) podobają mi się bordowe dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz w tej sukience ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Takak sukienkeczka z Lidla? :) no proszę bardzo fajnie to wszystko wygląda! :)


    http://allegiant997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciuchy mają fajne jednak na mnie za duże ;(
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sukienka, lubię takie proste :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger