Antycellulitowy olejek do masażu | Green Pharmacy | iperfumy.pl

Co jest najlepsze na rozluźnienie po całym, ciężkim dniu ? Dla mnie jest to obowiązkowo masaż. Pozwala się zrelaksować, rozluźnić  i zapomnieć chociaż na chwilę o całym świecie. Według mnie do masażu niezbędny jest specjalny olejek. Do tej pory używałam zwykłych olejków, bez zbędnego zwracania uwagi na to czy ma jakieś dodatkowe właściwości.
Nie będę ukrywać ale rzadko znajduję czas na taki relaksujące przyjemności. Ostatnim czasem jednak to się zmieniło ponieważ znalazłam olejek, który sprawia że masaż łączy w sobie przyjemne z pożytecznym. Mówię tu o antycellulitowym olejku do masażu firmy Green Pharmacy. Z kosmetykami tej firmy spotykam się już nie pierwszy raz. W większości byłam bardzo zadowolona, dlatego też śmiało sięgnęłam po ich kolejny produkt. Olejek ten przeznaczony jest do masażu całego ciała, jednak szczególnie do miejsc zagrożonych występowaniem skórki pomarańczowej. U mnie są to zdecydowanie uda i pośladki. Jest to o tyle wygodne że mogę sama dość dobrze wymasować te części ciała. Nie można tego jednak porównać do pełnego relaksu podczas tradycyjnego masażu ;) Na szczęście przebywam teraz na wakacjach , gdzie mamy mnóstwo czasu na takie przyjemności.
Przechodząc do konkretów muszę przyznać że olejek ma dość ostry, ziołowy zapach, który pozostaje na skórze. Jednym będzie on przeszkadzać a innym niekoniecznie. W 200 ml opakowaniu ( które swoją drogą jest bardzo estetyczne i wygodne ) kryje się mieszanka 4 olejków eterycznych : cyprysowy, jałowcowy, lawendowy i limetkowy. 3 pierwsze wspomagają mikro krążenie , przeciwdziałają zastojom limfy, które powodują występowanie cellulitu. Dodatkowo zawarty w nim olej migdałowy nadaje super nawilżenie i poślizg, który jest tak ważny przy wykonywaniu masażu i ułatwia wnikanie składników aktywnych, którymi są ww. olejki eteryczne. Działanie antycellulitowe polega na ujędrnianiu i wygładzaniu skóry, która dzięki masażom staje się bardziej elastyczna.
Jeśli chodzi o efekty to przy niespełna miesięcznym, prawie codziennym używaniu zauważam sporą różnicę w dotyku moich ud. Skóra na nich stała się o wiele bardziej napięta a co za tym idzie gładka.


Co myślicie o takich kosmetykach ? Używacie olejków do masażu ?

4 komentarze:

  1. Rzadko używam takich kosmetyków , ze względu na brak czasu , ale bardzo zachęciłaś mnie olejkiem i chętnie przetestuję !
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie nie przepadam za tą firmą kilka kosmetyków z niej mi podpadła i już chyba nie bede kupować nic od nich ale warto wiedzieć, że takie rzeczy też są u nich.. w ostateczności tego nie próbowałam :D

    Mogę prosić o parę klików? :)

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/07/sammydress-recenzja-i-lookbok.html

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja je bardzo lubię, chociaż do masażu zdecydowanie częściej używam rozgrzewającego, bo ma fantastyczny zapach i świetnie nawilża skórę. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także niestety mam rzadko czas, aby pozwolić sobie na takie przyjemności. Ale jak już znajdę chwilę to używam przeważnie olejku z pestek arbuza, moreli albo z czarnej porzeczki, które kupuję na stronie magicznego ogrodu. Ten, o którym piszesz muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger