Brązowa stylizacj z czerwonym akcentem

Wczoraj był pierwszy od dawna piękny i słoneczny dzień a już dzisiaj rano przywitał nas śnieg. Miejmy nadzieję że już wkrótce wiosna rozgości się u nas na dobre. Tymczasem zostaje nam czekanie i planowanie wiosennej garderoby. Sama ruszyłam już z małymi ( jak na razie ) porządkami w szafie.
U mnie zawsze sprawdza się zrobienie własnej, ubraniowej "wish-listy" i sukcesywne  odhaczanie następnych punktów.
Dziś dodaje stylizację na zdecydowanie cieplejsze dni. Prawie cała stylizacja utrzymana w kolorach brążu i beżu z wyjątkiem czerwonej prostej bluzki. Może nie do końca proste ponieważ jest z prążkowanego materiału, który niezwykle przypadł mi do gustu. Pasuje zarówno do luźnych stylizacji z jeansami jak i nieco bardziej eleganckimi zestawieniami np. z prostą spódnicą. Ja zdecydowałam się na połączenie obu wersji więc dobrałam brązowe rurki i zamszową ramoneskę jednak dobrałam dość elegancką torebką. Całość jest idealna na co dzień, prosta i wygodna.

 | kurtka / jacket : ROMWE |
| bluzka / blouse : BONPRIX |
| jeansy / jeans : nn/sh |
| buty / shoes : BONPRIX |
| torebka / bag : BONPRIX |









6 komentarzy:

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger