Dziewczęca stylizacja z pudrową koszulą

Dziś przychodzę do Was myślę że z idealnym zestawem do pracy. Nieśmiertelne i klasyczne połączenie wizytowej koszuli i spodni zawsze idealnie się sprawdzi. Jednak takie połączenie mogłoby być za nudne dlatego wybrałam oryginalną kopertową koszulę w lekkim i przyjemnym pudrowym odcieniu łososiowego.
Koszula ma charakter bluzki, dlatego też sprawdzi się w codziennych stylizacjach. Dzięki rękawowi 3/4 można śmiało wyeksponować biżuterię czy tak jak ja zegarek. Prócz zegarka dobrałam delikatny złoty łańcuszek, który urzekł mnie swoją nowoczesną formą. Idealnie pasuje i do głębokiego dekoltu jak i pudrowego koloru koszuli. Ponadto bardzo dobrze komponuje się z bordowym, który jest jednym z moich ulubionych kolorów. Nie mogło też zabraknąć mojego ulubionego prostego, szarego płaszcza, który pasuje prawie do wszystkiego !



 | koszula / shirt : NAIA |
| jeans : nn/sh |
| płaszcz / coat : nn |
| buty / shoes : BONPRIX |
| naszyjnik / necklace : POPFACTORY |

Lubicie takie połączenia? Nosicie na co dzień koszule czy tylko na większe okazje? :)


12 komentarzy:

  1. Uwielbiam kopertowe koszule :) Świetnie! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny kolor koszuli, bardzo ładnie wygląda w połączeniu z tymi spodniami, super!
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szarość z różem, to bardzo dobre połączenie!
    Jest super!

    Duży plus też za spodnie w innym kolorze, niż czerń - większość takie by dobrała, ale wtedy byłoby nudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Burgund, brzoskwinia - zawsze piękne!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: stylizacja PRECIOUS BEIGE - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jak ja uwielbiam takie polaczenia! Wygladaja naprawde bardzo elegancko! <3
    Jedyne co to dodalabym jakies jeansy ale to dlatego, ze mam wrecz obsesje na punkcie jeansow :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemna stylizacja :) Świetny naszyjnik!
    Pozdrawiam, http://myfactoryofcreativity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula i płaszcz extra:) pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny masz ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest ta koszula! A żakiet pasuje idealnie ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger