Pomysł na mikołajkowe upominki :)

Mikołajki już za miesiąc! Wiem wiem pośpiechu nie ma ale w tym roku postanowiłam się do tego bardziej przygotować niż zwykle. Rok w rok 2-3 dni przed Mikołajkami przypominałam sobie o ich istnieniu i na szybkiego kupowałam jakieś upominki dla najbliższych. Można śmiało stwierdzić że nierzadko mało trafione :( Jednak idzie zmiana! Mam nadzieje że na lepsze. Postanowiłam stworzyć  i być może zainspirować innych przygotowując swoją listę udanych prezentów na Mikołajki. Podzielę wszystko na kilka części tworząc tym samym chyba pierwszą tematyczną serię na tym blogu.


 1. Kultowa już szczotka do włosów TANGLE TEEZER Rozpisywać się nie muszę bo łatwo można znaleźć wszelakie opinie na jej temat. Osobiście jeszcze jej nie testowałam, bo coś nie mogę się zabrać za zakup ale myślę że jest warta uwagi. Idealna dla wszystkich włosomaniaczek.
2. Spray do ciała. Któż by nie chciał pachnieć jak aniołki VICTORIA SECRET ? ;) Za 250 ml zapłacimy ok. 40-42 zł co jest dość niską cenę w porównaniu do rozpoznawalności marki.
3. Zestaw 4 podstawowych pędzli do makijażu MAKEUP REVOLUTION GO PRO SET sprawdzi się dla każdej osoby która dopiero wkracza w świat makijażu i konturowania twarzy. Cena ok. 37 zł
4. Uroczy ZESTAW POMADEK DO UST, do wyboru wersja Myszki Minnie, Coca Coli, 7 Up i wielu innych znanych napoi. Za 3 zgrabne pomadki w metalowym ozdobnym pudełku zapłacimy ok.37zł Idealne dla osób w każdym wieku ;)
5. Zestaw prezentowy od MOSCHINO zawiera wodę toaletową 4,9 ml + żel pod prysznic 25 ml + mleczko do ciała 25 ml. Całość za ok. 48zł

A Wy ? Rozglądacie się już za prezentami na święta czy czekacie na ostatnią chwilę ? :)

6 komentarzy:

  1. Tangle Teezer jest genialny! :)
    http://ewakowalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze o mikołajkach nie myślę, chociaż czasu coraz mniej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły, mam zawsze problem ze znalezieniem czegoś odpowiedniego dla rodziny i przyjaciół:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O mikołajkach jeszcze nie myśle :) Ale mogę polecić Tangle Teezer bo jest świetny <3
    http://przewroconapolkabyandzelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger