Jesienna stylizacja | autumn outfit

Jesień jest piękna ! Pod warunkiem że jest w miarę ciepło i słonecznie. Jeszcze do wczoraj mogłam się cieszyć taką pogodną aurą za oknem a dziś już szarówa i jakieś 13 stopni. Dlatego też na poprawę humoru dodaje zdjęcia z niedzielnego spaceru w lesie.
Nie raz i nie dwa pisałam na blogu że na co dzień bardzo ważna jest wygoda i swoboda. Zwłaszcza na spacerze, zakupach czy na uczelni. Dlatego też w niedziele wybrałam najprostszy "zwyklaczek".
Granatowa bluzka z drobniutkimi białymi paseczkami świetnie współgra z bordowymi jeansami. Nowością są też u mnie brązowe botki cut out, w których wbrew pozorom wcale nie jest zimno w stopu - a  tego obawiałam się najbardziej. Casualowy look postanowiłam urozmaicić również bardzo zdobnym naszyjnikiem. Wybrałam również pakowną torbę-worek, model który ostatnio stał się bardzo modny. Na spacer czy na zakupy sprawdzi się idealnie ale nie jestem przekonana czy odpowiadałby mi na co dzień. Wyobrażacie sobie szukać w nim  kluczy czy telefonu ? ;)

| bluzka / blouse : H&M basic |
| jeansy : nn |
| botki / shoes : allegro.pl |
| bransoletka / bracelet : Soulfeel |
| naszyjnik / necklace : Happiness Boutique |
| torba / bag : nn/sh |







8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw!! Torebka jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie klasyczne bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja lubię takie torby! :) buty mnie zaciekawilu jeszcze taki nie widzialam chyba jestem mocno do tylu z modą a raczej na pewno hehe ;)

    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja :) Fajny kolor spodni! Chciałabym takie mieć :D
    Pozdrawiam, http://myfactoryofcreativity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zwyklaczki są najlepsze! ;) świetna torba i to z sh, brawo!

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale miłe miejsce - świetnie komponuje się z jesienną stylizacją. :)
    Naszyjnik piękny!

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger