Pastelowy look z białymi jeansami

Białe spodnie w ostatnim czasie stały się bardzo popularne. Można je nosić na wiele sposobów: w wersji black&white, z neonami czy pastelami. Mi najbardziej spodobały się w połączeniu z delikatnymi kolorami. Jasne kolory są idealnym rozwiązaniem na letni ( ale nie tylko ) dzień.

Błękit moim zdaniem idealnie komponuje się z bielą i srebrem. Mega luźna koszulka oversize pozwala na nadanie całej stylizacji nieco "zawadiackiego" wyglądu. Odkryte ramię może bardzo fajnie wyglądać i pozwala wyeksponować naszyjnik. Dobrałam srebrne ekspadryle, dzięki którym całość ma codzienny i sportowy charakter. Wystarczy jednak założyć szpilki by całkowicie zmienić  z pozoru prostą stylizacje.



| jeans : george/sh |
| bluzka / shirt : atmosphere |
| buty / shoes : nn |
| zegarek / watch : allegro |

Jakie kolory towarzyszyły Wam tego lata ? :) Dajcie znać jak podoba się moja stylizacja.






12 komentarzy:

  1. Świetny letni look, bardzo podoba mi się Twoja bluzeczka :)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie mogłam przekonać się do białych spodni, zawsze wyglądały dla mnie tandetnie i kojarzyły się z czymś niepraktycznym. Twoja stylizacja jednak bardzo mi się podoba, ale sama nigdy takich spodni chyba nie założę. :-)
    Pozdrawiam, minimalnia.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super look, fajna bluzka ;)
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham białe spodnie, mogłabym je nosić codziennie ale codziennie też inaczej, na sportowo, na elegancko, da się z nimi zrobić dosłownie wszystko. Zawsze się wahałam nad kupnem bo niby pogrubiają dupę, ale noszę i nie czuję się jak tir ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka bardzo mi się podoba. Dla mnie białe spodnie jednak odpadają ;P świetna stylowa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę bardzo fajne połączenie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny zestaw :)

    weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Białe spodnie super wyglądają. Świetny post i zdjęcia :)

    http://classy-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger