grey jumper

Która z nas nie ma w zasobach swojej szafy białej bluzki? Na samą myśl przypominał mi się zwykły T-shirt z lekcji w-f. lub ze szkolnych apeli różnego rodzaju.  Przekonałam się jednak ostatnio że nie jest ona  taka straszna jak mi się zawsze wydawało.  Okazuje się że zwykła gładka koszulka potrafi stworzyć sportowy, casualowy a nawet elegancki zestaw. Tak naprawdę wszystko zalezy od dobranych dodatków. Dziś postawiłam na nieco inne połączenie. Z jednej strony jeansy i sweter a z drugiej elegancka biżuteria i torebka. Fason kardiganu pozwala na uzyskanie nieco luźniejszego połączenia, natomiast naszyjnik z perłami nadaje według mnie nieco szyku. Dzięki stonowanej kolorystyce i basic'owej bluzce zestaw ten będzie idealny na wiele rożnych okazji.









// kardigan : River Island // jeansy : nn // torebka : Atmosphere // naszyjnik : nn // bluzka : nn //



Do pracy, na kawę/randkę/spotkanie z koleżanką/, na miasto czy zakupy. A Wy gdzie byście się tak ubrały?

10 komentarzy:

  1. Mnie białe bluzki kojarzą się z luzem :) Mogą jednak mieć taki charakter jaki tylko chcemy, bo są dosyć łatwe we współpracy z różnymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo uniwersalny i luźny zestaw, idealny do biegania po mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi sie Twoje polaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz:) prosty, klasyczny zestaw. Super

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się, zdecydowanie mój gust :)

    polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie swetry zawsze są "HOT"!

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/10/126.html

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w tym kardiganie!
    prześliczna rzecz - uwielbiam takie swetry/narzutki.
    dodatkowo - on pięknie podkreśla delikatność Twojej urody!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger