High fly love


Od dłuższego czasu chodziła za mną stylizacja w stylu a'la country. Według mnie są bardzo dziewczęce i delikatne.Okazja do stworzenia  trafiła się gdy siostra wyszukała w mojej szafie delikatną pastelową mgiełkę, która w połączeniu z jeansową kamizelką tworzy spójną całość ( moim zdaniem oczywiście ) Brązowe spodnie wpisują się w kolorystykę stylizacji, jedyną rzeczą którą bym zmieniła są czarne kalosze. Lepiej prezentowałyby się brązowe kowbojki. Wełniana [?] torba w ludowe wzory idealnie spisuje się podczas krótkich wypadów, którym była mini wycieczka do Wrocławia. Głównym punktem dnia był wjazd na 49 piętro Sky Tower, niestety zawiodłam się troszkę widokiem, który przysłoniła mgła.








PS. Dla rozwiania wątpliwości, warkocz w moich włosach to zwykła opaska ;)

10 komentarzy:

  1. Bluzeczka śliczna :) a ta opaska wygląda bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna bluzeczka i całość bardzo fajna :))

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna bluzeczka super wyglada z kamizelka
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie za bardzo podoba mi się torebka, ale stylizacja faktycznie jest bardzo dziewczęca ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna koszula !

    całuje i zapraszam http://alwaystinyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, tak klimatycznie,zdjęcia rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny klimat zdjęć - super kamizelka:*)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger