Biżuteria GalRach

 Chyba każda kobieta lubi biżuterie...ja na pewno :) Dlatego nawet minuty nie zawahałam się gdy otrzymałam propozycję współpracy z firmą GalRach-biżuteria sztuczna.
Bardzo szybko otrzymałam przesyłkę, z czego bardzo się ucieszyłam. Zawartość również przypadła mi do gustu. Otrzymałam 2 zestawy biżuterii w kolorze złotym oraz w szaro-grafitowym oraz czarny naszyjnik ze srebrnym akcentem, który mogliście zobaczyć TUTAJ i czarną bransoletkę z uroczą srebrną kokardką.
Już dłuższy czas używam tej biżuterii i muszę przyznać że bardzo różni się od innych "sztucznych wyrobów".
Srebrne i złote akcenty przez ok. miesiąc używania nie straciły swojego koloru, nigdzie się też nie przetarły.






Stworzyłam takie małe podsumowanie produktów tej polskiej firmy, która funkcjonuje na rynku od dłuższego czasu.

Pierwsze wrażenie: 4
Jakość powierzchni: 5
Wykonanie: 5
Styl: 4
Czy poleciłabyś poleciłbyś produkt swoim znajomym: Polecę na pewno,ponieważ każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.
Firma posiada własną stronę oraz fanpage na FB :)

7 komentarzy:

  1. cudeńka:)
    Zapraszam na nowy post + prosze o kliki:) (info w poście)
    http://berenikatestuje.blogspot.com/2014/03/olej-kokosowy-od-laboratorium-biooil.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zerknęłam na stronę,. Rzeczywiście jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna jest ta biżuteria ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro faktycznie się tak nie scieraja to muszą być dobrej jakości:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger