Light outfit

Zima opuściła Nas już chyba na dobre, dlatego coraz częściej możemy korzystać z +10 stopniowej temperatury. Niedawno sprawiłam sobie nowy wiosenny już płaszczyk. Stonowany zestaw urozmaiciłam niebieską bluzą z pięknym widokiem,który kojarzy mi się z wakacjami w Chorwacji kilka lat temu. Przeglądając ostatnio kocyki w Biedronce projektu duetu Paprocki&Brzozowski przypomniałam sobie o mojej szaro-miętowej torebce. Strój jest raczej sportowy ale dzięki płaszczowi i torebce nabiera eleganckiego charakteru.
Same dobre wieści dzisiaj nie dość że piąteczek to walentynki a w dodatku zaczynam ferie :) Dziś mijają również 64 miesiące odkąd jestem z Markiem więc będzie co świętować. Przez najbliższe 2 tygodnie mam zamiar intensywnie wziąć się do pracy na blogu i przy pracy maturalnej więc nie obędzie się bez dodatkowych zajęć w szkole pomimo rozpoczętych ferii. A tymczasem zabieram się do szykowania walentynkowej  mini-niespodzianki, zabieram się do lukrowania ciasteczek, które mam nadzieję będą smakowały mojemu łasuchowi.


PS. Post dodany po fakcie, ciacha zjedzone,zabieramy się za film  :)

Dodaj napis





// płaszcz:Sheinside.com // bluza: Sheinside.com // spodnie: nn // torba: Paprocki&Brzozowski // buty: nn //

Obchodzicie Walentynki czy całkiem ignorujecie ten dzień? :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny outfit, wspaniały na taką pogodę :) Ja walentynki spędziłam ze swoim chłopakiem i mam nadzieję, że takich dni będzie jak najwięcej ;)

    Obserwuję. Zapraszam do siebie, na nowy wpis, będzie mi miło jak skomentujesz ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bluza ♥

    buziaki ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam taki sam płaszczyk tylko że chabrowy ;p 64 miesiące razem? wow ;) gratuluję Waszego stażu, u mnie dopiero połowa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ladny look :)
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, 64 miesiące to badzo dużo! :) Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeej świetnie wyglądasz! Ja spędziłam Walentynki w górach, daleko od mojego M., ale wysłał mi przesłodkie życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja siostra na swoim blogu ma takie same buty i bluzę, Twoja czy pożyczyłaś od niej?

    OdpowiedzUsuń
  8. .....co ty w ogóle pokazujesz??? tak jak ty teraz wyglądasz, wygląda 90% dziewczyn spotkanych na ulicy.... nic co może naprawdę przyciągnąć uwagę..."masówka" jednym słowem.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger