Dynia na Halloween - DIY

Jeśli jesień to obowiązkowo dynie! Uwielbiam Haloween - święto typowo niepolskie, może dlatego że urodziłam się we Wszystkich Świętych,a wtedy jakoś brak czasu na świętowanie.  Zębate dynie, świecące lampiony to to co nadaje jesieni uroku ale i odrobiny grozy. Dorwałam nieduże dynie z którymi mogłam poszaleć. Jedna została przerobiona w zupę-krem dyniową a przepis pojawi się tutaj już wkrótce. Reszta została przerobiona na lampion.W przeciwieństwie do cmentarnych zniczy dynie mogą stanowić ciekawą ozdobę na jesienny czas.

Przygotowałam krótką instrukcję DIY takiej ozdoby :)
 Wybieramy dowolną dynie. By ułatwić późniejsze wycinanie " min " można narysować gotowy wzór na czystej dyni. Po oczyszczeniu środka z pestek i miąższu wycinamy przygotowany wcześniej szablon. Na koniec wystarczy umieścić świeczkę i gotowe:)

Zapraszam również do zapoznania się z moim wpisem na blogu VINTED.PL


 Która podoba się wam bardziej? :)

13 komentarzy:

  1. WOW! Ale rewelacyjnie wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy jeszcze nic z dynią nie robiłam, ale daje to świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  3. obie cudne !

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely Halloween inspiration...Thank you for sharing with us dear...

    Have a goodnight

    Chadlen
    http://chezmoibychadlen.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  5. ta ze złą miną jest świetna! :) Kurczę, zawsze wydawało mi się, że to ciężka robota z tą dynią :)

    _______________________________________
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, świetnie wyglądają!
    Jeszcze nigdy nie próbowałam tego robić, bo wydawało mi się mega skomplikowane.

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne lampiony. Ale narobiłas mi smaka na zupe dyniową...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała robota! Świetnie Ci wyszły te dyniowe lampiony :D Mam teraz ochotę na ciasto dyniowe :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się tu ;)
    Poklikasz w banner na moim blogu ? <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger